We adviseren u hier niet op in te gaan en de verbinding te verbreken.
Helaas hebben we hier te maken met telefonische fraude, die buiten de invloed van Justis ligt. Het gaat om professionele oplichters die willekeurig duizenden mensen bellen uit naam van Ministry of Justice, maar ook uit naam van organisaties als het Dutch Supreme Court en National Police.
Als Justis u belt, krijgt u altijd een Nederlands sprekende medewerker aan de lijn. Deze medewerker kan uw BSN vragen om te verifiëren dat wij de juiste persoon aan de telefoon hebben. Wij vragen u telefonisch nooit om uw bankgegevens door te geven. Deze gegevens kunnen wij wel per e-mail vragen. Wij vermelden altijd wat de reden is dat wij hierom vragen en verwijzen naar een meldingsnummer of aanvraagnummer. Om uw pincode vragen wij nooit.
Twijfelt u of een bericht dat u ontvangen heeft van Justis afkomstig is? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum.
Heeft u een vraag, opmerking of suggestie? Neem dan contact op met Justis
+31 (0) 88 - 998 22 00