Klachtenprocedure Justis

Klachtenprocedure Justis

Bent u niet tevreden over Justis? Heeft u bijvoorbeeld verkeerde informatie gekregen? Of vindt u dat u niet netjes bent behandeld door een medewerker van Justis? Dan kunt u een klacht indienen.

Belt u liever?

Bel ons dan tussen 9.00 en 17.00 uur op:

+31 (0) 88 - 998 22 00 (Voor klachten over Verklaring Omtrent het Gedrag, Gedragsverklaring aanbesteden, Naamswijziging en Gratie)

+31 (0) 88 - 998 22 88 (Voor klachten over Wet Wapens en Munitie, Buitengewoon Opsporingsambtenaar, Controle op rechtspersonen, Garantstellingsregeling curatoren, Particuliere beveiliging en recherche)

+31 (0) 88 - 998 22 50 (Voor klachten over Bibob)

Schrijft u liever een brief?

Stuur uw brief dan naar:

Justis
t.a.v. Klantcontactcentrum (KCC)
Postbus 20300
2500 EH Den Haag

  • Zet altijd uw adres, telefoonnummer en eventueel e-mailadres in de brief;
  • Vermeld indien bekend het referentienummer, of zaaknummer;
  • Schrijft u de klacht namens een bedrijf? Zet dan ook uw eigen naam in de brief.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van de klacht?

Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht door Justis, of het resultaat daarvan, dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale ombudsman.